Veelgestelde vragen (FAQ)

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Alle hedendaagse betaalmogelijkheden zijn beschikbaar tijdens checkout:

  • Visa / Mastercard
  • Bancontact / Mister Cash
  • Betaling via KBC Online
  • Betaling per factuur (indien goedgekeurd)

Wat is de levertermijn van een product?

De levertermijn van uw bestelling is afhankelijk van de voorraad van het bestelde product. Indien u meerdere producten besteld heeft kan het zijn dat, afhankelijk van de voorraadlocaties, u uw bestelling in verschillende deelleveringen toegestuurd krijgt. Doorgaans gelden volgende levertermijnen:

Bestellingen op werkdagen vóór 15u00:

  • Levering binnen België: volgende werkdag bij u op kantoor geleverd
  • Levering binnen Nederland: levering te verwachten op tweede werkdag na bestelling

Bestellingen tijdens het weekend of na 15u00

  • Levering binnen België: levering te verwachten op tweede werkdag na bestelling
  • Levering binnen Nederland: levering te verwachten op derde werkdag na bestelling

Uiteraard betreft dit slechts een indicatie en is het mogelijk dat een bepaalde bestelling langer onderweg is. Zeker tijdens grote drukte.

Hoe verlopen de leveringen?

Onze leveringen gebeuren via verschillende koerierdiensten (Bpost, GLS, DHL, DPD of UPS). Er dient iemand aanwezig te zijn om uw bestelling in ontvangst te nemen. Indien er tijdens het moment van levering niemand aanwezig is, zal uw bestelling in een centraal depot verzameld worden. U zal een briefje in uw brievenbus vinden met hierop contactgegevens voor de verdere afhandeling van uw bestelling. Webstore.be stelt zich verantwoordelijk voor eventuele problemen tijdens het transport (transportrisico).

Tarieven binnen België:

  • De verzendkosten binnen België bedragen € 12,50 excl. btw
  • De verzending is gratis bij bestellingen boven € 100 excl. btw

Tarieven binnen Nederland:

  • De verzendkost bedraagt steeds € 16 excl. btw

Kan ik mijn product nog ruilen of retourneren?

Bent u toch niet tevreden over uw online aangekocht product? Bekijk dan onze Retour-voorwaarden.

Waar kan ik terecht met feedback of klachten?

Omdat wij steeds streven naar hoge klantentevredenheid, vinden wij het belangrijk om uw mening te kennen. Zowel van tevreden als ontevreden klanten horen we graag hun mening.